Кожен освітній заклад шукає свої шляхи реалізації стратегічних завдань галузі – виховання свідомих громадян європейської держави, адаптованих до реалій сьогодення, які вміють знаходити гідні людини духовні стимули та поєднувати власні інтереси з інтересами сім’ї, суспільства, держави. А від цього, в свою чергу, залежить достойне майбутнє українського суспільства.
Проте людство, сягнувши вершин інтелектуального розвитку, все нижче опускається на дно бездуховності. Мабуть, тоді, коли в суспільстві зрозуміють головну істину – тільки через свідомість людей, тільки через любов і красу помислів полягає шлях до прогресу,- тоді і припиниться шлях до катастрофи. Щоб змінилося на краще життя, мають змінитися самі люди. Серед значної кількості проблем виховання нового покоління, які надзвичайно загострилися останнім часом, є проблеми недостатнього рівня вихованості, духовного розвитку, культури здоров’я .
Як же організувати процес виховання учнів? Як зробити його змістовним та ефективним?
Окреслює шляхи подолання цих проблем робота з теми, яка відповідає людинознавчому аспекту: «Формування духовно-моральної компетентності особистості учня в умовах впровадження інноваційної моделі «Школа-осередок формування здоров’я – Парк студій «Здоров’я . Краса. Творчість.»
|