Новітні інформаційні технології стрімко ввірвалися в усі сфери нашого життя. Суспільство має навчитися грамотно застосовувати колосальні можливості нових інформаційних технологій, насамперед в освіті. Інформатизація суспільства є процесом активного повсякденного використання інформаційної техніки для збереження й поширення інформації, особливо знань.
Одним із напрямків роботи ЗОШ І-ІІст. №6 є використання нових інформаційних технологій для підвищення якості вивчення загальноосвітніх дисциплін.
В управлінській діяльності школи використовується комп’ютерні технології. Це дало можливість:
- вести ділову та кадрову документацію;
- проводити моніторинг у діяльності учнів та вчителів;
- створити базу даних для проведення засідань педагогічної ради, семінарів, науково-практичних конференцій;
- готувати звітну документацію;
- створити річний план роботи школи в електронному варіанті;
- проводити контрольно-аналітичну діяльність.
У 2011-2012 н.р. для вчителів школи було проведено тренінг «Інформаційні та комунікаційні технології». Всі вчителі пройшли та здали «100 відсотків володіння ІКТ».
Використання інформаційно-комп’ютерних технологій сприяє розвитку самостійності, творчих здібностей учнів, його застосування дозволяє зробити урок більш наочним і цікавим. Інформаційні технології не тільки полегшують доступ до інформації і відкривають можливості варіативності навчальної діяльності, її індивідуалізації та диференціації, але і дозволяють по-новому організувати взаємодію всіх суб'єктів навчання, побудувати освітню систему, в якій учень був би активним і рівноправним учасником освітньої діяльності.
З метою здійснення диференціації та індивідуалізації навчання дітей учителі нашої школи використовують мультимедійні технології на своїх уроках, та для цього розробили цикл уроків з використанням НІТ.
Класні керівники упроваджують в практику своєї роботи проекти з використанням мультимедійних презентацій.
Використання сучасних педагогічних технологій у навчальній діяльності учнів початкової школи сприяє розвитку розумових здібностей, пам’яті, просторової уваги, нестандартного мислення в розв’язанні завдань, підвищує інтерес до навчання і проводиться в основному в ігровій формі.
Учителі початкових класів ІКТ використовують на різних етапах уроку. Створили власні презентації.
За рахунок впровадження комп'ютерних технологій на уроках є можливість використання додаткового матеріалу, підвищується ступінь наочності, посилюється мотивація навчання і, як наслідок - підвищується інтерес до предмета, в тому числі і за рахунок привабливості комп'ютерної техніки.
|