Вторник, 14.05.2024, 05:39Приветствую Вас Гость | RSS
Добропільська ЗОШ І-ІІ ступенів №6 Добропільської міської...
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [10]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 12
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників.

Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників.

Науково-методична робота здійснюється через діяльність шкільної методичної ради, шкільних методичних об’єднань. У школі діє етнографічний музей (керівник Бєльська Н.А.), матеріали та експонати якого зібрані педагогами, учнями, жителями селища. Проведено дослідження з історії перебування контингенту радянських військ на території Афганістану (1979-1989 рр.), зібрані наукові матеріали та оформлені експозиціями музею.

Членами педколективу здійснювалися публікації у фахових та періодичних виданнях («Початкова школа», «Новий шлях», «Від школи радості до школи сприяння здоров’ю», «Навчання без шкоди для здоров’я»).  Вчителі школи приймали участь в Всеукраїнських педагогічних конференціях.

Разом з тим, ще відсутні у роботі школи авторські програми, підручники чи посібники, створені нашими педагогами.

Впровадження інноваційних педагогічних

технологій у навчальний процес.

Закони України  “ Про освіту ”, “ Про загальну середню освіту ”, Національна доктрина розвитку освіти, соціальні перетворення в українському суспільстві, змінили орієнтації у галузі освіти і вимагають удосконалення української національної школи. Головна стратегія  педагогічної діяльності спрямована на формування духовного світу особистості, розкриття потенціальних можливостей та здібностей учнів. Розв’язання цих актуальних проблем можливе лише на основі широкого використання елементів інноваційних педагогічних ідей, технологій.

Національна доктрина визначає запровадження освітніх інновацій, як один із пріоритетних напрямків державної політики щодо розвитку освіти в Україні.

Результатом впровадження елементів цих нових технологій є всебічна розвинена та соціально адаптована до сучасного життя особистість, яка має відповідну сукупність знань і вмінь з базових дисциплін.

Концептуальною основою інноваційного менеджменту  в школі  є твердження, що людина (вчитель або учень) – це саморозвивальна система, що все пропускає через своє усвідомлення і свою душу.

Тому основна мета та задача школи змінити цінностні орієнтації вчителя та стимулювати в педагогічному колективі пошук нових засобів навчання і виховання учнів, творчий підхід, активність вчителів, прагнення їх до самоосвіти шляхом впровадження:

  • моніторингових досліджень;
  • анкетування та діагностування учителів, учнів та батьків;
  • проведення педрад, нарад, засідань атестаційних  комісій з використанням інтерактивних технологій;
  • проведення тренінгів.
Категория: Мои статьи | Добавил: lavanda (30.11.2014) | Автор: Бельская Наталья Анатольевна
Просмотров: 292 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz